9 Nisan 2010 Cuma

((slayt izle)) Belediye Başkanları ve Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Aytaç DURAK yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

BELEDİYE BAŞKANLARI VE ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI AYTAÇ DURAK yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Bildiğiniz üzere son iki yazıda Mersin Belediye Başkanları hakkında yazmaktayım. Beş Belediye Başkanı hakkında yazmak! Bu söz konusu başkanlarımızdan bir tanesi ile beni rahatlatan ve içimi okşayan bir telefon görüşmesin de bulundum. Mersin Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim GENÇ!

 

Hâlbuki ona karşı bir o kadar ön yargılıydım. Şimdi ise bir dostumla sohbetim de diyorum ya ben bu Başkan hakkında olumsuz düşüncelere sahipken (kendi kendime, yoksa ortada somut bir durum yok) bir den bire olumlu olarak düşünmeye başlayıverdim. İşte Başkan dediğin budur dedim. Yüzde Kırk oyla alınmış bir seçim. Çok fazla düşünmeye gerek yok. Ardı sıra gelen adayı ikiye katlayan sonuçlar.

 

Başkanım hizmetleriniz konusunda sizinle mutlaka yakın zaman da gelip görüşeceğim. Ona şu an için diyebileceğim her hangi bir şey yok. Fakat siz bu işi bilmektesiniz. İçiniz mutlaka ki insan sevgisiyle dolu. Helal size.

 

Neyse bindiğimiz hangi çağa ait olduğunu kestiremediğim otobüste, mesleği gereği üniforma giyen beye ya arkadaşım nedir bu Aytaç Başkanın durumu dedim. Bana aynen demez mi mutlaka böyle görevlere gelen zatlar bir şeylerden nemalanırlar sen veya ben gelsem bizde aynı şekil de hareket ederiz dedi.

 

Hayır, kendimi tutamıyorum. Ben ki mahallenin namus bekçisi! Ben ki iyi duyguların temsilcisi diyeceğim sustum gülümsedim. Üniforması yıkanmaktan eskimiş arkadaşım devam etti. Aytaç Başkanı aldılarsa tüm Büyük şehir Belediye Başkanlarını görevden almalılar. O eğri de diğerleri doğrumu dedi. Ancak ben az götürmüşüm sen çok götürmüşsün diye bir tartışma yapabilirler dedi.

 

Dedi, dedi durdu. Tıklım tıkış sıklım bir Canavarın içinde bulunmaktaydık. Nefes almak zordu. Daraldım. Sevgili arabama verdiğim vergiyi düşündüm. Evet, arabam vardı. Benim güzel arabam. Park edecek yerin olmadığı bir memlekette neyleyeyim ben arabayı.

 

Yaz kapıda. Otobüse binmek o zaman daha bir dert. Zamanında geçer mi, yer bulurmuyum diye çırpına durasın. Her bir yer dert. Her bir yer hak. Her bir yer haksızlık olmuş. Olsun.

 

Derdin olmadığı düzenin bozulmadığı bir kapıda çalışmayan arkadaşım konuşmaktaydı. Benim elim de gazete dilim de vay anam vay babam türküsü.

 

Sevgili ve Sayın Aytaç DURAK ben sana inanıyorum. Sesini duyamıyorum. Yüzünü göremiyorum. Ama gene de ben sana inanıyorum. Ben halamdan bilirim. Halam beni gözeten kollayan halam da yemezdi. İçmezdi. Devletin milletin hakkı ona geçmişse bile iki kalem iki beyaz yaprak parşömendir.

 

Ben inanıyorum. Tabii ki yanımda geçmişin makinesinde birlikte yolculuk ettiğim arkadaşıma da inanıyorum. Ama kendime değil. Çalanı da vardır. Parçalayanı da mutlaka bulunur. Bu demek değildir ki hepsi öyle yapar. Sizin için bazılarının AKLANSIN gelsin dediğini duydum. Ben de onlara KARALAYIN gitsin diyorum. Öyle lama cimi yok. Seçilmiş bir Başkan seçimle gider. Varsa Yargıdan kesinleşmiş bir karar orası başka. MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin