6 Nisan 2010 Salı

((slayt izle)) ABD'nin New York Kentinin Belediye Başkanı Michael BLOOMBERG Neden İstifa Etmeli? yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

ABD’nin New York Kentinin Belediye Başkanı Michael BLOOMBERG Neden İstifa Etmeli?

 

Bildiğiniz üzere en son yazımda Mersin İline ait beş Belediye Başkanından bahsetmiştim. Sevgili ve Sayın Büyük Şehir Belediye Başkanı Macit ÖZCAN, Toroslar Belediye Başkanı Hamit TUNA, Akdeniz Belediye Başkanı Mehmet Fazıl TÜRK, Yenişehir Belediye Başkanı İbrahim GENÇ, Mezitli Belediye Başkanı Uğur YILDIRIM.

 

Yazımda dedim ki bu Mersin İlinin beş dev adamı ne yapmaktalar? Ne yaptılar? Neden yapamadılar? Ne yapacaklar? Şu anda ki durumları nelerdir?

 

Bir arkadaşımla sohbet halindeyiz.  Ben de onlar hakkında yazacağımı söyledim. Ve ben biraz şiddetli yazmaktayım. Bu iş iktidar hakkında yazmaya benzemeyebilir. Ya onlar hakkında olumsuz şeyler yazmak zorunda kalırsam. Ya onlar bu iş için yeterli bulunmamaktaysalar?

 

Adı sizlerin çok daha öncelerden bildiğiniz gibi İş Bilir Dostum Cino “ya dert ettiğin şeye bak sen de dokundurursun olur biter”

 

Olur mu dedim. Sadece dokundurmak olur mu? Benim ne varsa yazmam gerekmez mi? Diye sordum? Kalp kırmak isteyeceğim son şeydir. Hele bir de siyasi düşünce ile yola çıkıp da bir insanı yargılamak. Korkuyorum şimdiden panik haldeyim çünkü beş belediye başkanı hakkında da çok iyi şeyler yazmak istemiyorum. Lakin başkanlar iyiyse de “ Sezar’ın hakkını Sezar’a verip” gitmekten başka yapacak bir şey kalmayacaktır bizler için.

 

Benim açımdan iyi yazmak bana pek bir puan kazandırmayacaktır. Hemen akıllar da yer alacağı üzere kardeşim aha bu da gitti. Ne olacaktı zaten değişen bir şey yok denecektir. Beni ve Başkanların menfaatlerini bir kenara bırakıp tamamıyla yansız olarak Mersin İli ortak konumuz olmalıdır. Dileyelim ki Başkanlar göründükleri gibi Mersin İline layık işler yapmakta olsunlar. Ayrıca Başkan dediğin İş Bilir Cino’ya göre eleştirilmeyi bilirmiş. Bu açıdan işe bakıldığında ben iyi ki başkan değilim dedirtmeden bakalım yazıda neler çıkartmayı becereceğiz.

 

ABD’nin New York Kentinin Belediye Başkanı Michael Bloomberg’ke gelince. Ben kendisini hiç tanımadım. Bir Sinemada veya bir tiyatroda kendisiyle karşılaşmış isek o başka. Kendisini görsem çıkartamam. Kaldıki ben hiç New York Kentin de dahi bulunmadım diyeceğim ama onu dahi dememe gerek bulunmamakta zira ben ABD’ye hiç gitmedim.

 

Durum böyle olunca da kendisinin hizmetleri hakkında ne olumlu ne de olumsuz bilgilere sahip bulunmaktayım. Bu yüzden de istifa etmelimi etmemeli mi yorumunu Mersin İlinin eskiden Merkeze bağlı şimdiler de ise Akdeniz İlçesine bağlı olan Cami şerif Mahalle sakinlerine bırakıyorum.

 

Umarım bu yazı ve yorumlamalarım için günün birin de başıma bir iş gelmez. Zira ben ne meyve veren birisi olmak ne de taşlanmak isteğin de olan birisiyim. Mersin İçel İlinden yazıyor ve ABD’ye kadar ulaşabiliyorum. Hadi hayırlısı olsun.

 

                                                                                MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin