5 Nisan 2010 Pazartesi

Re: (MADENCİYİZTR) Saçma bir anket..


 
Bursa'da 19 Maden işçisinin hayatina mal olan kazadan kim sorumlu ?




Sayın Abdullah Bey ve arkadaşlar....

Şıklar doğru ancak soru yanlış sorulmuş. Bir olay olarak değilde genel sorsalarmış keşke... Ben art niyet aramıyorum şahsen, çünkü sorunun nerede olduğunu bulmaya çalışmışlar...


Soru yanlış.... Bence bu tarz anketlerle ülkeyi yöneten büyüklerimize daha kesin ve şekilleri daha net mesajlar verebiliriz.

Odamızında, sizinde mesaj olarak attığınız 31. Madde konusunda o büyüklerimize mesaj da atsak faks da çeksek yine kendilerince bildiklerini yapcaklar....

Benimki sadece fikir... Bu tarz anketler ile onlara şunları gösterebiliriz:

- Bu ankete ...... maden mühendisi katıldı.
- Yüzdelerle bunları ifade ediyorlar.
- Bu kadar şehirden şu kadar maden şirketi ile görüşme yapıldı ve onlarda bunları die getirdi.
- vs....

Öğrencilik yıllarımı saymazsam 7 senedir bu işin içinde öyle yada böyle bir şekilde var oldum. Benim tespitim şudur; eğer her ilde her bölgede birlik sağlanmazsa ve tüm ülkede birlikte adım atmazsak biraz önce bahsettiğim büyüklerim var ya bugün giderler yarın kopyaları gelir... Bizi bugün meclise götürseler hepimiz ayrı telden çalarız. Hepimizin kendine göre önemli dertleri var ama konuşan ortak dilimiz yok.



Ayşegül YÜCEL
Mad. Yük. Müh.

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.