14 Nisan 2010 Çarşamba

RE: (MADENCİYİZTR) MTA, piyasanın 4`te 1 fiyatına böbrek taşı tahlili yapıyor



Sayın RAFET FİDAN (11034),

AHMET TÜRK‘E YAPILAN SALDIRIYI KINIYORUZ.

Siyasi yaşamında gerek parlamentoda gerekse de parlamentoda dışında politikalar üreten. Siyasi partilerde kurucu üyelik ve başkanlık yapan Ahmet TÜRK‘e  12 Nisan 2010 pazartesi günü Samsun‘da yapılan saldırıyı kınıyoruz. Bu saldırının, emniyete daha önce yapılan uyarılara rağmen güvenlik kuvvetlerinin gözü önünde yapılması da ayrıca düşündürücüdür. Ülkemizin barışa ve kardeşliğe en çok ihtiyaç duyduğu bu dönemde yapılan bu saldırı, toplumsal ayrışmaya hizmet etmesinden endişe duymaktayız. Barışın gelişmesi; ülkemizde var olan siyasal iklimin normalleşmesi, sokaktaki linç kültürünün son bulması, şiddete son verecek uygulamaların devreye sokulması ile mümkündür. Bu gelişmelerin sağlanmasında en büyük sorumluluk hükümete ve devlete düşmektedir. Bu  saldırının gerçekleşmesinde ihmali bulunan yetkililer hakkında derhal işlem yapılmalı, bundan sonra bu ve buna benzeri olaylara meydan bırakmayacak önlemler alınmalıdır. Barış ve kardeşlik ortamının yara almasına yönelik bu tür saldırıların tekrarlanmamasını diliyor, saldırıyı bir kez daha şiddetle kınıyoruz.

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.

TMMOB MADEN MÜHENDİSLERİ ODASI

YÖNETİM KURULU

13 Nisan 2010, Ankara

 

 

YUKARDAKİ METNİ TUM UYELERİNE YOLLAYAN ODAYIDA BEN SAHSIM ADINA KINIYORUM. YUKARDA BAHSİ GECEN SAHSIN NASIL BİR İNSAN OLDUGUNU HEPİMİZ BİRER T.C. VATANDASI OLARAK COK AMA COK IYI BİLİYORUZ. ODAMIZIN DA BOYLE BİR KISININ YANINDA BULUNMASI BENİ COK UZDU VE BU YUZDEN MADEN MUHENDİSLERİ ODASINI DA BİR MADEN MUHENDİSİ OLARAK BEN KINIYORUM.



Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.