8 Nisan 2010 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} yasak soru

çözülme zamanlarını
yaşamışlığım
bir delici bakış esaretinde
sorgularının
bilirmisin en zor soruların
cevapları
acıdır
bilinenden öte
o bir yürek gömüsüdür
dokunma onlara
sakın dokunma bana
acılarımın
izidir sana çözülmelerim
şu anlarda
oysa
biten zaman anılarını
bir saksıya dikmiştim
her gece su verdim saksılarıma
ne kadar güçte olsa
unutulmamacasına
her sabah gözlerimin izinde
açtı
şiir çiçeklerim
dokunma
yüreğimin yapraklarına
küsme bana çiçeği dalları gibi
dokunuşlarından
korkarım
geri çekilir bütün duygularım
0 noktasına
yeni bir tomurcuk olsa da hayat
ya koparılırsa korkusuyla
ölürüm
sorma
sakın sorma bana
aşkı ve benim anlaşılmamışlıklarımı
koydum bir sepet içine
kurutulmuş güllerimi
her an gözlerime dalıp
beni sorgularınla
yorma ...



--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin