8 Nisan 2010 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} sesinin kanatları taşısın seni bana

Sihirli sesinin kanatlarında süzülmek istiyorum bir anda bulunduğum yerden. Sesinin kanatlarında aşmak istiyorum uçsuz bucaksız bozkırları. Altımdan geçmeli kentlerin siluetleri birbiri ardından. Hiçbirini hatırlamamalıyım, sana ulaşana dek..

Ezberlediğim tek adres, sesinin yaşadığın kent olmalı sevgili.

Buğday başaklarının hemen üzerlerinde uçmalıyım bir süre. Güneşi bağrına basan ay çiçek tarlalarından geçmeliyim sessizce,bir o kadar da uçarcasına. Umutla
gelmeliyim sana, özlemlerin yüreğimi sarsmalı, kilometreleri bir bir bırakırken ardımda..

Sonra yeniden çıkarmalısın beni yükseklere. Kartallara bile meydan okumalıyım, sesinden aldığım güçle. Onlardan daha hızlı çullanmalıyım bizi ayıran her şeyin üzerine.

Yanık bozkır türküleri dinlemeliyim sana uzak, bana kanat olup güneşlere yaklaştıran sesinden. Bırak bu kez hüzne yer olmasın sesinde. Her tonunu sevince, özleme ayır sevgili.

Kavuşmaların türküsünü mırıldan kulağıma..

Çöllerde susamış bir derviş gibi çağır beni pınarlarına. Özlemlerinin büyüklüğünü beni sararak anlatsın sesinin kanatlarını.

Sevinçlerden gözlerim yaşarmalı, güneşlere yaklaştığım anlarda. Ayrılığın yakan hüznünü, kavuşmakla çıkarmalıyım dünyamdan da.

Ama yoruldum artık sevgili...

Dayanamam, zor oluyor uzun yolculuklar. Kısacık olurdu hep yolculuklarım seni tanımadan önce. İndir beni sesinin kanatlarından...

Güneşleri getirdim sana, hala boynunu bükmedi topladığım papatyalar...

Buğday başaklarının kokusunu taşıyorum, bozkıra hayat veren...

Ayçiçekleri topladım senin için, bilmediğim tarlalardan...

Sımsıkı sarılmalıyız artık, özlemlerden yeni bir sevda yaratmalıyız şimdi. Bir
bütün yaratmalıyız seninle, içinde ne senden ne de benden hiç bişey taşımayan.

Özgürlüklere bile meydan okumalı, ona bile bağlamaktan vazgeçmeliyiz sevdamızı...

Ayrılacaksak eğer bir kez daha,önce söz vermeliyiz kavuşmak için.

Artık öğrendim ayrılıkların, güneşlerden de yakıcı olduğunu.

Meğer büyükmüş ayrılıklar, zamansız ölümlerden bile....

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin