11 Şubat 2010 Perşembe

((slayt izle)) Sevgi Sözleri-3

SEVGİLİM Güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da... Kalbimin attığı da bir gerçek, günün bittiği de... Ne çıkar tüm gerçekleri saysak tek tek. Seni seviyorum, işte bu en büyük gerçek... Sevgililer günün kutlu olsun.
SEVGİLİM Güneşi seviyorum diyorsun güneş açınca gölgeye kaçıyorsun. Yağmuru seviyorum diyorsun yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun. Korkuyorum sevgilim çünkü beni de sevdiğini söylüyorsun! Sevgililer günün kutlu olsun.
SEVGİLİM Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erişilmezsin ama bir farkın var onlar bin tane sen bir tanesin. Sevgililer günün kutlu olsun.

 


SEVGİLİM Seni unutmak için and içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim. Sevgililer günün kutlu olsun.
SEVGİLİM Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa. Sevgililer günün kutlu olsun.
SEVGİLİM Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki... Sevgililer günün kutlu olsun.
SEVGİLİM Bir kuş olup gitsem, aşsam şu enginleri, varsam senin yanına. Öpsem doyasıya, koklasam seni... Sevgililer günün kutlu olsun.

 

Doğadan Gelen Güzellik Ve Sağlık
www.doganinsihri.com

Bitkisel, doğal sağlık ve güzellik ürünleri, organik, katkısız gıda
Şifalı bitkiler, güzellik formülleri, hızlı ve kolya kilo verme
Cinsel güç arttırıcı ve cinsel fantezi ürünleri
Web sitemize üye olun, süprizlerden yararlanın

http://groups.google.com.tr/group/hava_civa
http://groups.google.com.tr/group/bitkiselguzellikvesaglik

hava_civa@googlegroups.com

bitkiselguzellikvesaglik@googlegroups.com

www.vidifoto.com  


--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin