10 Şubat 2010 Çarşamba

RE: Ynt: Re: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili

SAYIN MESLEKTAŞLARIM LÜTFEN CÜMLELERİMİ ÇARPITMAYIN
 
ben büyüklerimizn odaya sahip çıkmalarından rahatsız değilim. onların işlerini güçlerini bırakıp oraya gelmelerinden çok gurur duydum. çünkü onlar bizim ışığımız, aynamız onlardan aldığımız bilgilerle kendi fikirlerimizi birleştirip bizden sonraki meslektaşlarımıza bu bayragı devredeceğiz. ancak benim anlatmak istediğim ODANIN GENÇLERE SAHİP ÇIKAMADIĞI ONLARI ADAPTE EDEMEDİĞİDİR.
 
- BEN ÇAMUR ATMADAN SADECE VUKU BULAN BİR OLAYI ANLATTIM.
- EKSİKLİKLERDE TABİKİ TÜM MESLEKTAŞLARIMIN OLDUĞU KADAR BENİMDE SUÇUM VARDIR. ODA İLE GEREKLİ İRTİBATI SAĞLAMAK İÇİN UĞRAŞMAMAMDIR. UĞRAŞIRIM BİRŞEY ELDE EDERİM VEYA ELDE EDEMEM AMA UĞRAŞMAM GEREKİR BU BENİM SUÇUM.
 
- DENGELER BİRİLERİNDEN TARAF DİYE BİR CÜMLE GÖRDÜM. BENDE MADEM BİRİLERİ BU DENGELERİ KENDİ LEHİNE KULLANMAK İSTİYOR. VE DÜNYADA HİÇBİRŞEY DENGESİZ OLMUYORSA PEKİ ŞU ANDA DENGE KİMİN ELİNDE...
 
Ufuk MARMARA
Maden Yük. Müh
 
 

 

From: baran.eroglu@egemadencilik.com
To: madenciyiztr@googlegroups.com
Subject: RE: Ynt: Re: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili
Date: Wed, 10 Feb 2010 14:11:37 +0200

Atomu parçalamak önyargıyı parçalamaktan daha zordur. sevgili meslektaşım…

 

Ben tartışmayı karşılıklı polemiğe dönüştürmeyeceğim.ama siz beni İstanbul şubenin genel kurulunda ki konuşmam da ya yanlış anladınız ya da dinlemediniz.ben dünya görüşüm den dolayı dayak yedim dedim.

 

Nazım hikmetten bir şiir okumadım sadece bir şiirine ait son bir mısrayı kullandım.Sizin önyargılı olduğunuz apaçık ortada.Allahtan konuşmaların kayıtları var.çamur at izi kalsın yanlış bir yaklaşım ki bu çamurda değil zaten…

 

Giriş cümlemde de belirttiğim söz Einstana aittir.o da madenci değildir.biz tüm yaşamımızdaki kesitleri madenci olmayanlardan mı kurup kurgulayacağız.

 

Oda gençleşsin ve bende gencim daha.

 

Benim konuşmamdan sonra şak şaklarda kimseyi rahatsız etmemeli.Allah rahmet eylesin dediğiniz kavramlar siz görmeseniz de hala bu dünyanın gerçekleri ve mücadele edenleri ve bedel ödeyenleri var.ben 1980 de 5 yaşındaydım.Ama yaşıyorum hala Sevgili ufuk bey.

 

Sayı ve nitelik tartışması ve eleştirisine girmeyeceğim tabi.Benim olduğu kadar sizde maden mühendisiyseniz sizinde suçunuz vardır.

 

60-70 yaş katılımı eleştirir ama içini boşlatmamakta fayda var.Ben yaşını almış büyüklerimizin odayı sahiplenmesinden sizin kadar rahatsız olmuyorum.Çok şey öğreniyorum onlardan ve rahmet dilediğiniz bir anlayışın yansımalarını onlardan görüyorum.

 

Evet genç arkadaşımıza verdiğim cevap da sizin dediğiniz gibi yıkıcı değil yapıcıydı.Oda kimseye kapitalist anlamda hizmet etmez oda sensindir sen odanın ta kendisisini anlatmaya çalıştım.Bu portalda yazışan bir çok kişi o gün orada olmadığı için bu yazıyı yazmak ve sizin saptırdığınız gibi olmadığını ifade etmek için yazdığımı bilmenizi isterim sevgili meslektaşım.

 

Evet ufuk bey,o yüzden bu ülkede ve dünyada dengeler hep birilerinden yana oluyor.Daha doğrusu denge yok.Taraf var.Size uzun uzun anlatamayacağım şimdi bunları başka bir zaman seve seve.

 

Şu anda AKP odaları istiyor,Türkiye de iktidar olduğu gibi demokratik ‘Laik’ duruşuyla odaları da ele geçirip arka bahçesi yapmak istiyor.Buna Allah Rahmet Eyleyene kadar ne ben ne de bu ülkenin DEVRİMCİ-DEMOKRAT ve AYDINLARI  izin verecektir..

 

Sevgilerimle.

 

Baran EROĞLU

Maden müh.

7830

 


From: madenciyiztr@googlegroups.com [mailto:madenciyiztr@googlegroups.com] On Behalf Of ufuk marmara
Sent: Tuesday, February 09, 2010 9:47 PM
To: madenciyiztr@googlegroups.com
Subject: RE: Ynt: Re: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili

 


yorum yapıp düşüncelerini bizimle paylaşan arkadaşlara teşekkür ederiz.
 
sadullah mermer isimli meslektaşımızı yorumundan dolayı kutluyorum. yani türkiyenin % 47 sini uzaylı gösteren düşüncelerede gülüyorum....
 
bazı arkadşalrımız olayı siyasete dökmüş ben onlara sadece şunu soruyorum. AKP Odaları almaya çalışıyor diyorlar peki şu anda oda kimin elinde?
 
bir arkadşımız devrimcilikten bahsetmiş devrimcilik 1980 lerde kaldı üzerinden 30 yıl gectii...allah rahmet eylesin.
 
istanbul seçimlerinde şöyle bir olay gerçkleşti.
 
seçimlere yaklaşık 80 kişi katıldı. 80 kişinin yaklaşık 70 kişisi 60 yaşın üzerinde, 8-9 kişi 40-60 yaş arası sadece 1 kişi 27 yaşındaydı.
ve bu arkadaş söz istedi. sn mehmet torunda sözünü söylemesi içinde kürsüye davet etti. başkanada bu yakışır kutlarım...
 
ve meslektaşımız burada bile görülecegi gibi odamız gençlerimizi adapte edemiyor dedi. ve bunu bir örnek vererek açıkladı. dün akşam arkadaşımı aradım gel seçimlere gidelim dedim. dedi bana oda bana ne verdiki ben onun seçimlerine katılayım dedi. bu sözü söyleyen arkadaşımızı eleşgtirebilriz ancak konu bağcıyı dövmek değil üzüm yemekk
 
bu arkadaşın bu konusmasına cvp için diğer bir arkadaş çıktı. az önce oda bana ne verdiki ben onun seçimine gideyim diyen arkadaşa aynen şu cevabı verdi. ben oda için üniversitede dayak yedim dedi. şak şak alkış sesleri... sonra nazım hikmet ten bir devrimci şiiri şak şak ve oturdu.
 
ben buradan sunu çıkarıyorum. dayak yemeyi arkadaşımız gurur sanmış:D ... ya kardeşim işinmi yoktu konuşarak anlaşmak varken niye dayak yeme gereği duydun...
nazım hikmetin madencilikle ne alakası var... bu şairmizi sanatıyla sevelim yada sevmeyelim. onun hayat felsefesini yaşa kimsenin sana bişey dediği yok ama madencilik şubesinde bir seçimde bana göre yeri yok. madencilik bu kdr sıkıntı varken başka şeylerle uşraşmayalım...
 
insanları sınıflara bölmeyelim farklılıklara saygı duyalım. düşüncelerine kulak verelim
 
Ufuk MARMARA
Maden Yüksek Mühendisi
 
 
 
 


Date: Tue, 9 Feb 2010 11:56:25 +0200
Subject: Ynt: Re: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili
From: sado16@mynet.com
To: madenciyiztr@googlegroups.com

Öncelikle eski oda yönetimini seçimi kazanmaya yönelik çalışmalarından ve seçimi kazanmış olmalarından dolayı tebrik ediyorum. Demokratik bir seçimdi hak ettiler kazandılar.

Gelelim son mesajı yazan arkadaşın yazısına!!!

''listeyi görmenize gerek yok, MİGEM üstlü mevcut AKP'nin güdümünde bir grup.

Önce Hükümet, Sonra Cumhurbaşkanlığı, YÖK, Anayasa Mahkemsi, Danıştay, şimdi de meslek odalarını ele geçirme hareketininin bir parçası''

Bu nasıl bir mantık arkadaşım o ele geçirecek denen vatandaşlar uzaydan mı geldi, nasıl düşünebiliyorsunuz böyle şeyleri demokratik bi seçim olsun deniyor söylenen laflara bak. bu bir yarıştır bugün bayrağı sen öne götürüsün yarın diğeri öbür gün başkası... ben işte bu zihniyetlerin değişmesini istiyorum. insanları şucular bucular diye kamplaşmalara bölen ve odayı vs yerleri şucular ele geçiriyor söylemlerine karşıyım. herkesin demokratik hakkı seçmek ve seçilmek... kınıyorum böyle arkadaşları ve böyle düşünenleri. böyle lafları ancak koltuklarını kaybetme kaygısı yaşayanlar söyleyebilir.ümidim odur ki birgün bu söylemler söna erecektir. Oda yönetiminin de buna öncülük etmesini istiyorum!

Sadullah Mermer

Maden Mühendisi

 


--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.


Windows 7: Gündelik işlerinizi basitleştirin. Size en uygun bilgisayarı bulun.


--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.


Yeni Windows 7: Size en uygun bilgisayarı bulun. Daha fazla bilgi edinin.