12 Şubat 2010 Cuma

{oykusel@googlegroups.com} BIRAK PESIMI HAYAT

Hüzün gemisinin en ön yolcusuyum ben...

Umutlarını kayıp viran bir şehirde bırakıp yaralarını icinde saklayıp yarınlarını nehirlere bırakıp hüzünlere dogru giden geminin yolcusuyum ben...

Hayat umutlarıma kurşun sıktı umutlarım kör topal ilerliyor ucurumun eşigine dogru
ey hayat nerede benim kurdugum düşler nerede benim sevgi tomurcuklarım
kime sattın düşlerimi kim çaldı sevgi tomurcuklarımı artık geri ver bana umutlarımı mutluluklarımı yarınlarımı açmadan solan sevgi tomurcuklarımı...

Sahte umutları istemiyorum senden kurulmamış hayalleri anlatılmamış bembeyaz düşleri istiyorum senden geri ver artık geri ver bana gencligimi

Anlamsızlık denizinde yüzdürme beni

bir batıp bir çıkmaktan yoruldum

bindirme omuzlarıma karanlık geceleri

yükleme dudak uclarıma sessiz heceleri

sıkıp durma nefesi kesilmiş kurşunları kalbime

bırak artık benim peşimi bırak artık ümitlerimi



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin