10 Şubat 2010 Çarşamba

(MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili


Slm aleykum. Oda yönetim kurulunun seçilmediğini bizde biliyoruz. Çağdaş grubun delege seçimlerini kazanmış olmalarının başkanın çağdaş listeden seçileceği demek olduğunu en az sizin kadar biliyorum. Sizin kendi çizdiğiniz demokrasi anlayışı yıkılmakta o yüzden veryansın ediyorsunuz. insanların istediklerini yapabilmeleri karşısındakine zarar vermeden en doğal hakkı. ben daha fazlasını söylemek istemiyorum. millete laf yetiştirmek derdinde değilim kabul eden eder etmeyen etmemekte hürdür.

Sadulah Mermer
Maden Mühendisi

----- Özgün İleti -----
Kimden : madenciyiztr@googlegroups.com
Kime : madenciyiztr@googlegroups.com
Gönderme tarihi : 10/02/2010 12:07
Konu : Re: Ynt: Re: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleri ile ilgili
NELER OLUYOR? ODADA GENEL KURUL YAPILDI VE ODA YÖNETİM KURULU SEÇİMİ Mİ YAPILDI? BARİ BİLMİYORSUNUZ  LÜTFEN YORUM YAPMAYIN. ODA TÜZÜĞÜNÜ OKUYUN.
DEMOKRASİYİ ARAÇ OLARAK KULLANMA DÜŞÜNCESİNDE OLANLAR DEMOKRASİ ADINA SÖYLEMDE BULUNMASINLAR..YAPILAN SADECE DELEGE SEÇİMİDİR.YANİ GENEL KURULA KATILACAK ŞUBE DELEGASYONUNUN DIŞINDAKİLERİ BELİRLEMEKTİR. (ÜYE SAYISININ %5 'İ)
Mehmet DEMİREZEN
Emekli Maden Mühendisi